Dag 11 - Bagan

29 november 2018 - Pagan, Myanmar

Hallo allemaal,

Vandaag zo schitterend wakker geworden. De luchtballonnen kwamen over ons huisje en de reflectie in het water was adembenemend. We hebben met open mond staan kijken. Gelukkig hebben we ook nog tijd gehad om schitterende foto's en filmpjes te maken.
Daarna opgehaald door onze gids. We hebben een wijziging aangebracht in het programma van morgen. Martin voelt zich stukken beter dus we gaan morgen (allebei) ballonvaren! Hierdoor nemen we een latere vlucht naar het Inle Lake maar gelukkig konden we zonder problemen omboeken.

Vandaag zoveel mooie stupa's, pagodes en kloosters gezien. Het is hier heel fotogeniek. Lin onze gids weet veel plekjes waar Martin kan dronen. Officieel is het hier verboden maar de gids weet stille plekjes waar het wel kan.
Vanmiddag hebben we een picknick gehad op een kleedje onder een boom. Monique zag dit niet zo zitten maar het was echt super georganiseerd en heel erg lekker. Zelfs Martin heeft geen last van het eten. Gisteren hebben we van een andere gids gehoord over een goed antibioticum tegen diarree wat hier bij de apotheek te koop is en dat heeft de chauffeur vanochtend voor ons gehaald. Martin voelt zich nu stukken beter. Dus morgenochtend om 05:00u uur in de lobby en dan gaan we op stap met Oriental Ballooning! We zijn benieuwd en Monique heeft de shakes already.

Vanavond lekker wat eten in het restaurant met het zicht op de stupa's. Er is weer een feestje aan de gang bij het zwembad met de inmiddels bekende Birmese muziek ...

Wordt vervolgd ...

1. 29 november 2018
    Zo mooi daar!!!
  2. Ier:
    29 november 2018
    Vreselijk jaloers op die prachtige reis van jullie!!! Geniet !!
  3. Erica:
    29 november 2018
    Fijn dat Martin zich weer wat beter voelt. Veel plezier in het ballonnetje.
  4. Viviane:
    30 november 2018
    Goed dat je man veel beter is, zo kan hij wee volop genieten met jou van die mooie reis. De poezen zijn ook aan zie ik . Tot morgen
  5. Ingrid:
    30 november 2018
    Wat een kleuren, wat een prachtige foto's, wat fijn jullie zo te zien genieten!