Dag 20 en 21 - Dubai en vlucht naar Amsterdam

10 december 2018 - Heikant, Nederland

Hallo weer,

Na gisteren nog een heerlijk dagje geluierd te hebben in de zon (de menigte was alweer terug naar huis na het feestje van Santa Claus) en weer heerlijk gedineerd te hebben in de rooftop lounge Al Sarab is het vandaag alweer het de allerlaatste dag voordat we naar huis vliegen. Veel doen we niet meer want om 12:00u worden we opgehaald door de shuttle voor een uurtje in de auto door de woestijn naar terminal 3 op Dubai airport.

Op het vliegveld gaat alles vlotjes en in no time zitten we alweer bij de gate tussen voornamelijk Nederlanders die allemaal blijkbaar graag naar de kou, wind en regen terug willen. Ook de vlucht ging soepel en al met al stonden we om 23:30u alweer in de regen aan onze eigen voordeur.

Rest ons jullie te bedanken voor jullie interesse in onze blog! Hopelijk vonden jullie het leuk om af en toe eens mee te kijken. Wij hebben een fantastische reis gehad en hopen jullie wellicht weer te kunnen uitnodigen voor een volgende reis!

Wij zijn ook benieuwd naar jullie reiservaringen, dus mochten jullie die met ons willen delen, graag!

Bedankt en tot ziens!

Martin en Monique

1. 10 december 2018
    Met heel veel plezier jullie verhalen gelezen!
  2. Richard BOER:
    10 december 2018
    Leuk om jullie reis een beetje mee te maken.
  3. Fabienne en werner:
    10 december 2018
    wat een fantastisch mooie reis ! bedankt om elke dag te hebben mogen meegenieten
    - grtjes fabienne
  4. Ingrid:
    10 december 2018
    Lieve Monique en Martin, het was heerlijk om met jullie mee te reizen. Ben blij dat jullie weer heelhuids terug zijn in Heikant. xxx
  5. Jan:
    11 december 2018
    Beter laat dan nooit, welkom terug 😎 en jullie bedankt dat wij een beetje mochten mee reizen